Вивчення іноземних мов у дитячому садку

Вивчення іноземних мов у дитячому садкуВсі ми родом із дитинства, саме у нашому світлому дитинстві закладається фундамент дорослого життя, характер людини та її принципи. Дитячий садок – наш перший колектив, у ньому ми всі засвоюємо правила поведінки у суспільстві. У дитячому садочку дитина вперше стикається із системою навчання та колективними принципами здобуття знань та практичних навичок. Тому що наступною сходинкою для дитини буде школа.

Як показують сучасні дослідження, протягом дошкільного періоду у дитини не тільки інтенсивно розвиваються всі психічні функції та формуються складні види діяльності, наприклад, гра та спілкування з дорослими та однолітками, а й відбувається закладання загального фундаменту пізнавальних здібностей. Погодьтеся, що пізнання світу та взаємодією з ним є головним та основним завданням людини. Справді, не багато хто з нас стає великими людьми, які впливають на перебіг цивілізації. Але, вирости грамотною, гармонійною та щасливою особистістю – має постаратися кожен. Тут буде в нагоді допомога батьків.

Згідно з давніми легендами, наш світ був створений словом, а дар мови яскраво виділяє людину у світі природи. Ранній початок навчання дитини іноземної мови – формує у дітей металінгвістичні здібності, мовну інтуїцію, а вона дає поштовх до творчого розвитку. У дитини, оволодіння рідною чи першою мовою відбувається знизу нагору: від утворення складів та інших елементарних механізмів до вищих рівнів володіння мовою та свідомого застосування у мові. Аналогічно, ті самі принципи поширюються і іноземною мовою.

Наукові дослідження когнітивних лінгвістичних здібностей у дітей

Важливо розуміти, що здібності у дітей індивідуальні, і згідно з науковими дослідженнями, в середньому з дитиною можна почати вивчення іноземної мови в 5 років. У цьому віці дитина готова до тривалої концентрації уваги, вона опановує певний лексичний і мовний запас, необхідний для комунікації і в нього виникає здатність до цілеспрямованої діяльності.

Однак після проведення досліджень з 2010 по 2021 рік думка дитячих психологів схиляється до того, що розпочинати процес вивчення необхідно з трьох років. Саме з раннього віку дитина відкрита навчанню, активно пізнає світ і приймає будь-яку інформацію. Малюк цікавитиметься іноземною мовою, якщо процес навчання добре побудований та проведений у вигляді навчальних ігор. У такому віці у дитини немає страху перед помилками, немає остраху виглядати безглуздо, немає мовного бар’єру. Дитячі психологи рекомендують починати вивчення іноземної мови саме з трьох років, вважаючи, що в цьому випадку процес проходитиме краще та простіше.

Вивчення іноземної мови з раннього віку не гарантує такий же словниковий запас, як своя рідна мова, але завдяки особливостям розвитку у дітей виникає мовна пластичність, яка дозволяє швидше і легше освоювати будь-яку іноземну мову.

Важно активное участие родителей в изучении языка, если вы достаточно хорошо владеете языком и не боитесь сформировать у ребенка неправильное произношение. Если вы сможете проводить обучение правильно и регулярно, тогда ваш ребенок успешно будет осваивать иностранный язык. Особенности восприятия и изучения иностранного языка для возраста от 3 до 5 лет связаны с особенностями речевого и психического развития детей. Занятие должно содержать небольшой объём информации, ведь ребенок может понять и пересказать лишь небольшой текст.

Принципи успішного раннього розвитку та навчання іноземної мови дитини:

  1. Додавання на кожному занятті до словникового запасу не більше трьох нових слів
    Трирічній дитині важко запам’ятати більшу кількість незнайомих йому слів. А після досягнення п’ятирічного віку кількість слів можна збільшити до шести. Тут важлива індивідуальність сприйняття кожному за малюка.
  2. Викладання інформації дрібними частинами
    Дітям у віці трьох років і старше складно довго утримувати свою увагу на одному об’єкті. Навчальна програма має бути побудована таким чином, щоб концентрувати увагу малюка. Навчальні ігри мають бути різноплановими, тривалістю до 8 хвилин. Наявність великої кількості різнопланових ігор дозволяє швидко змінювати завдання, це підтримує інтерес до занять.
  3. Зміна активності
    Формування навчальних ігор має бути складено таким чином, щоб рухливі ігри чергувалися зі спокійною діяльністю. Необхіден перелік навчальних ігор з активними або рухливими та неактивними сидячими іграми.
  4. Постійне повторення
    Щоб утримувати запас іноземних слів у пам’яті, необхідні навчальні ігри, щоб повторення слів було щотижневим, щомісячним.
  5. Візуалізація та коментування
    Використання на заняттях різних фото та відео ілюстрацій, реальних предметів дозволить привернути увагу малюка. Завдяки цьому іноземні слова швидше запам’ятовуються, оскільки вмикається сенсорне сприйняття. Вітання, використання стійких фраз, виразів, пояснюючих жестів має відбуватися мовою, що вивчається. Логічні послідовності дій допомагають дитині у засвоєнні та розумінні того, що відбувається іноземною мовою.

Дитина вбирає нові знання, як губка. Він легко запам’ятовує мову і використовує її у житті. Звичайно, малюк не пояснить різницю між тими чи іншими часами в англійській, але зовсім без проблем застосує їх у промові. Завдяки цьому дитина легко веде бесіду, у неї немає акценту і бар’єру, іноземна стає для неї майже рідною. І чим раніше переступити до навчання, тим найкращих результатів можна досягти.

Call Now Button